Учасники Ліги Європи 2018/19 зароблять близько 600 мільйонів євро


Опубликованно 12.09.2018 04:12

Учасники Ліги Європи 2018/19 зароблять близько 600 мільйонів євро

Виплати клубам діляться на чотири категорії: • 25% — початкові виплати (140 млн). • 30% — фіксовані виплати за результати (168 млн). • 15% — виплати згідно з рейтингом виступи команд за десять років (84 млн). • 30% — виплати у відповідності з часткою маркетингового пулу (168 млн).

Початкові виплати (140 млн) Виплата всім 48 клубам групового етапу складає 2,62 млн.

Фіксовані виплати (168 млн) Бонус за кожну перемогу на груповому етапі складе 570 тисяч, за нічию — 190 тисяч. Невикористані кошти (190 тисяч з кожної нічиєї) підсумовуються і перерозподіляються серед учасників групового етапу в пропорційній залежності від кількості перемог.

Кожен переможець групи отримає 1 мільйон євро, друге місце у групі принесе 500 тисяч євро.

Виплати учасникам плей-офф: • Вихід в 1/16 фіналу: по 0,5 млн. • Вихід в 1/8 фіналу: по 1,1 млн. • Вихід в 1/4 фіналу: з 1,5 млн. • Вихід в 1/2 фіналу: по 2,4 млн. • Вихід в фінал: за 4,5 млн. • Переможець Ліги Європи УЄФА додатково отримає 4 млн.

Виплати на основі рейтингу (84 млн) Новий рейтинг розрахований на основі виступів за десять років. Сума 84 млн розбита на "частки коефіцієнтів, кожна частка — 71 430 євро. Клуб з найнижчою позицією в рейтингу отримає одну частку (71 430). Наступна позиція — дві долі, і так далі. Клуб з найвищим рейтингом отримає 48 часток (3,42 млн).

Маркетинговий пул (168 млн) Ця сума буде розподілена згідно з питомою вагою кожного телевізійного ринку, представленого учасниками Ліги Європи (починаючи з групового етапу), а потім розбита між клубами, що представляють дану асоціацію.

Половина маркетингового пулу (84 млн) буде поділена на число асоціацій, представлених на груповому етапі. Кожна частина, пропорційна цінності відповідного телеринку, буде поділена між клубами в залежності від результатів у попередньому національному чемпіонаті.

• Якщо володар національного кубка не виходить у груповий етап Ліги Європи, відповідна сума загального маркетингового пулу ділиться порівну між клубами-учасниками даної національної асоціації. • Володар національного кубка, який програв у кваліфікації Ліги чемпіонів і потрапив в Лігу Європи, в контексті маркетингового пулу вважається володарем національного кубка.

Інша половина маркетингового пулу (84 млн) ділиться на кількість раундів в основній сітці турніру: • Груповий етап (40%) — 33,6 млн. • 1/16 фіналу (20%) — 16,8 млн. • 1/8 фіналу (16%) — 13,4 млн. • 1/4 фіналу (12%) — 10,1 млн. • 1/2 фіналу (8%) — 6,7 млн. • Фінал (4%) — 3,4 млн.

Кожна з цих позицій ділиться пропорційно цінності ринків медіаправ — на стільки частин, скільки національних асоціацій представлено на даній стадії. Потім частка кожної асоціації ділиться порівну між клубам даної асоціації на даній стадії.

Виплати з маркетингового пулу розраховуються після підписання всіх контрактів і не раніше закінчення турніру, оскільки призові кожного клубу залежать від п'яти факторів:

1) фактична підсумкова сума маркетингового пулу 2) склад учасників Ліги Європи-2018/19 3) кількість клубів кожної асоціації в Лізі Європи-2018/19 4) місце, яке учасники Ліги Європи-2018/19 зайняли в попередньому чемпіонаті країни. 5) результати кожного клубу в Лізі Європи-2018/19

Виплати солідарності за участь у кваліфікації

• За участь у попередньому раунді — 220 000 євро. • За участь у першому відбірковому раунді — 240 000 євро. • За участь у другому відбірковому раунді — 260 000 євро. • За участь у третьому відбірковому раунді — 280 000 євро. • За участь у раунді плей-офф — 300 000 євро (тільки вибулим клубах). Для переможців раунду плей-офф виплати солідарності не передбачені, але вони отримають виплати за участь у відбіркових раундах, якщо почали боротьбу на більш ранніх стадіях кваліфікації.

Бажаєте дізнаватися головні футбольні новини першими? Підписуйтесь на наш канал в Telegram! Стежити за нашим сайтом ви також можете Viber і Twitter.



Категория: Спорт


Спонсор

Спонсор

Ссылки партнеров

Ваша реклама тут