Копію першого японського автомобіля Toyota продають на аукціоні
Опубликованно 27.04.2024 22:06
Нa трaвнeвий aукціoн Mecum вистaвлeнo лoт з рідкіснoю Toyota Classic - Hilux 1996 рoку випуску, якиx булo випущeнo всьoгo стo oдиниць.
Aвтoмoбіль з'явився у рaмкax сeрії Toyota Excellent Conversion Series дo 60-ї річниці мoдeлі Toyota AA, пeршoгo пoвністю виготовленого в Японії легкового автомобіля. Його побудували получай задньопривідній рамі Toyota Hilux.
Базове нате шасі Hilux для Classic зробили з кузовом у стилі АА, створеного компанією Toyota Technocraft. Обов'язковими стали хромовані вставки, білі шини та дерев'яне оздоблення салону.
Кожен елемент мав двоколірний зовнішній вигляд, особливо гарно сприймалися хромовані бамперами та шини з «білою стрічкою».
Інтер'єр також виконаний у стилі ретро, який включав шкіряні сидіння, кермо з дерев'яною окантовкою та велику кількість дерев'яної обробки.
Силовий потенціал забезпечував 2,0-літровий чотирициліндровий рядний двигун від Hilux, який виробляв 96 к.с. Він працював у поєднанні з чотириступінчастою автоматичною коробкою передач, привід від якої йшов сверху задні колеса.
Попри 30-річний вік, цей седан гарно зберігся. Реальний пробіг становить 26 073 милі/41 960 км. Експертна оцінка сповістила для те, що одометр без- скручено. Це свідчить ради те, що середньорічний пробіг автомобіля був в межах 1609 км.
Візуально автомобіль виглядає відмінно. Збереглося бездоганне оригінальне фарбування бордового кольору, яке трохи змарніло від часу, але виглядає стильно. Круглі фари та помітний акант на капоті також оригінальні.
Родстер що тоді, що нині сприймається позитивно саме завдяки ретро-дизайну, запозиченому розробниками кінця 90-х з оригіналу 1936 року і який був «першим японським легковим завершеним автомобілем, випущеним держи ринок».
Всередині для належного комфорту є сучасні зручності у вигляді кондиціонера, електричних склопідйомників та замків. Пользу кого полегшення управління є гідропідсилювач керма. Гальма тогда дискові.
Категория: Авто