«Рік і Морті» офіційно найбільш рейтингове комедійне шоу на ТБ
Опубликованно 22.10.2017 00:41
Остання серія третього сезону «Ріка і Морті» поставила рейтинговий рекорд за весь час існування каналу Adult Swim. І заодно зробила мультсеріал найбільш рейтинговим шоу на ТБ в комедійному розділі.
Остання серія третього сезону «Ріка і Морті» поставила рейтинговий рекорд за весь час існування каналу Adult Swim. І заодно зробила мультсеріал найбільш рейтинговим шоу на ТБ в комедійному розділі.
Серія «The Rickchurian Mortydate», в якій Рік і Морті рятують Білий Дім і мирять Ізраїлю з Палестиною за інопланетним кальяном (з-за чого на них ображається президент Америки), встановила глядацький рекорд в категоріях «від 18 до 24 років» і «від 18 до 34 років».Як рапортує компанія Nielsen, яка займається ТВ-рейтингами в США, один лише перший епізод 3 сезону в день прем'єри дивилося понад 11 мільйонів чоловік. Плюс ще кілька десятків мільйонів людей дивилися стріми в Facebook, на сайті Adult Swim і нелегально в YouTube. Згідно Nielsen, інші епізоди не сильно відставали за переглядами, що в підсумку зробило третій сезону «Ріка і Морті» рейтинговим рекордсменом серед всіх ТВ-шоу в США.
Зауважимо, що за рівнем позамежної крутості епізод все ж таки не дотягнув до 7 серії про Цитадель Риков, яку присвятили три тисячі роликів на Youtube і в якій 9.9 балів на IMBD. Це більше, ніж у будь-якого епізоду 7 сезону «Гри Престолів». Втім, Барак Обама, який образився на Ріка в 10 серії, —це все одно дуже круто. Як і зомбовані дівчата-каратистки, які б'ються один з одним за цукерки. Загалом, не пропускайте, якщо ще не дивилися. Можливо, чекати добавки доведеться ще пару років.
Джерело: Polygon Для тих, хто хоче знати більше:
10 причин відкласти все і почати дивитися «Ріка і Морті»
Пісня про висячок з «Ріка і Морті» потрапила в чарт Billboard
Відео дня: Робот з «Ріка і Морті» підносить масло
Категория: Hi-Tech