Українці стали рідше виходити в онлайн


Опубликованно 03.11.2017 03:05

Українці стали рідше виходити в онлайн

Глобальне дослідження, проведене компанією KANTAR TNS показало, що вже 66% українців регулярно користуються Інтернетом для особистих цілей. А найактивнішими користувачами виявилися громадяни у віці 25-34 і 35-44 років (27% і 23% відповідно)

Глобальне дослідження, проведене компанією KANTAR TNS показало, що вже 66% українців регулярно користуються Інтернетом для особистих цілей. А найактивнішими користувачами виявилися громадяни у віці 25-34 і 35-44 років (27% і 23% відповідно) Результати дослідження

Розподіл використання Інтернету за віковими групами в Україні досить рівномірно, всупереч припущенням про молодий вік онлайн-користувачів. Крім того, незважаючи на збільшення відсотка користувачів, українці стали рідше виходити онлайн, порівняно з 2016 роком.

 

 

 

   

Українці використовують все більше пристроїв, що надають доступ в Інтернет: так, 41% користуються смартфонами (в минулому році ця цифра становила 35%), 34% ? ноутбуками, близько 7% ? смарт ТВ. Користуємося ми і смарт-годинами, нетбуками, хромкастами та іншими пристроями, що дозволяють вийти в інтернет.

Що стосується проведення часу в мережі, то за результатами дослідження, в першу чергу, 82% користувачів розважаються, 74% шукають інформацію, 38% працюють, а 22% розміщують онлайн-контент. Найбільш популярними онлайн-активностями є: використання пошукових систем (91%), соціальних мереж (83%) і перегляд відео онлайн (84%).

 

 

   

Під час дослідження Connected Consumer Study, проведеного KANTAR TNS, були опитані респонденти з більш 63 країн світу. В Україні дослідження проводилося в період з 1 квітня по 30 червня 2017 року в форматі персонального інтерв'ю, вибірка - 1000 респондентів у віці 16+. Результати дослідження представлені у вигляді аналітичного онлайн-інструменту Consumer Barometer.

  Показати прес-реліз Приховати прес-реліз

Представляємо результати дослідження поведінки українського інтернет-користувача

Google Connected Consumer Study 2017

Київ, 2 жовтня 2017 року – Сьогодні ми представляємо результати нового глобального дослідження, проведеного компанією KANTAR TNS на замовлення Google, присвяченого особливостям поведінки інтернет-користувачів. Дане дослідження дає уявлення про поведінку українських користувачів у віці від 16 років в мережі Інтернет, у тому числі в порівнянні з користувачами з більш ніж 63 країн світу. Ми можемо побачити, які онлайн-сервіси використовують українці, як часто і якими пристроями при цьому користуються. Результати дослідження представлені у вигляді аналітичного онлайн-інструменту Consumer Barometer.

Дослідження показало, що 66% українців регулярно користуються Інтернетом для особистих цілей. Для порівняння, на глобальному рівні ця цифра становить 82%. Найактивніші користувачі у віці 25-34 і 35-44 років (27% і 23% відповідно). Однак, всупереч припущенням про молодий вік онлайн-користувачів, розподіл використання Інтернету по віковим групам досить рівномірно. Інтернет ? це середовище, що дозволяє спілкуватися людям будь-якого віку.

Сьогодні на одного українця припадає 1,4 підключених до Інтернету пристроїв (порівняно з 1,2 пристроїв в 2016 році). При цьому, на одного українського користувача у віці від 16 до 44 років припадає вже 2 і більше пристроїв з доступом до мережі.

 

Українці використовують все більше пристроїв, що надають доступ в Інтернет: так, 41% користуються смартфонами (в минулому році ця цифра становила 35%), 34% ? ноутбуками, близько 7% ? смарт ТВ. Крім того українці користуються нетбуками, хромкастами, електронними книгами, смарт-годинами і трекерами, які також надають доступ в Інтернет.

Все більше українців обирають смартфон для користування Інтернетом. Так, у 2017 році 18% користувачів однаково часто використовували як комп'ютер/планшет, так і смартфон для виходу в Інтернет, а для 28% оптимальним пристроєм для виходу в мережу є смартфон.

Поведінка українців в Інтернеті збігається з глобальними тенденціями. Так, українські онлайн-користувачі в першу чергу розважаються (82%), шукають в Інтернеті інформацію (74%) і виконують поставлені завдання онлайн (38%), а також розміщують онлайн-контент (22%), допомагають іншим, показуючи, як щось зробити онлайн (27%).

Хоча б один раз в місяць українці шукають інформацію про товари і продукти (55% користувачів), використовують картки для визначення місця розташування або складання маршруту (40% користувачів), а також здійснюють покупки в Інтернеті (28% користувачів). Найбільш популярними онлайн-активностями є: використання пошукових систем (91%), соціальних мереж (83%) і перегляд відео онлайн (84%).

Під час дослідження Connected Consumer Study, проведеного KANTAR TNS, були опитані респонденти з більш 63 країн світу. В Україні дослідження проводилося в період з 1 квітня по 30 червня 2017 року в форматі персонального інтерв'ю, вибірка - 1000 респондентів у віці 16+.

Щоб отримати більше інформації, відвідайте, будь ласка, сайт http://www.consumerbarometer.com/

 

Про Alphabet Inc.

Ларрі Пейдж і Сергій Брін заснували компанію Google у вересні 1998 року. Сьогодні в компанії працює більше 50 000 співробітників по всьому світу, і Google пропонує широкий спектр продуктів і платформ, таких як Пошук, Карти, AdWords, Gmail, Android, Chrome і YouTube. У жовтні 2015 компанія Google увійшла до складу холдингової компанії Alphabet. Більш детальну інформацію про місії Alphabet можна отримати тут.

 



Категория: Hi-Tech


Спонсор

Спонсор

Ссылки партнеров

Ваша реклама тут