Гра як сервіс: EA хоче перевести FIFA на підписку
Опубликованно 13.11.2017 00:59
Electronic Arts вже замислюється над відмовою від щорічного випуску нових частин FIFA, Madden NFL та інших ігор спортивних серій. За словами генерального директора EA Ендрю Вілсона, з часом вони перейдуть на підписку з регулярними оновленнями.
Electronic Arts вже замислюється над відмовою від щорічного випуску нових частин FIFA, Madden NFL та інших ігор спортивних серій. За словами генерального директора EA Ендрю Вілсона, з часом вони перейдуть на підписку з регулярними оновленнями. Процес пішов
EA вже використовує нову модель в мобільних версіях спортивних симуляторів. Так, на смартфоні гравцям не потрібно завантажувати нові випуски FIFA — до початку чергового сезону розробники викочують оновлення існуючої гри.
На азіатському ринку компанія також просуває онлайн-гру FIFA Online, яка отримує масштабні оновлення приблизно раз в чотири роки. Все інше час EA випускає завантажувані DLC.
Схожі процеси відбуваються в музичній індустрії і програмного забезпечення. Завдяки стриминговым сервісів начебто Spotify і Apple Music цифрові продажі музики вже складають більше половини загальної виручки, а Microsoft і Adobe замість одноразової покупки пропонують підписки на Office 365 і Creative Cloud. Не дивно, що EA все частіше думає про ігри як про сервісах. З іншого боку, саме це і вбило серію Mass Effect.
На цьому тижні Electronic Arts, крім усього іншого, оголосила про покупку студії Respawn Entertainment, відомої серії Titanfall.
Джерело: Bloomberg
Категория: Hi-Tech