Найбільші компанії відмовляються від співпраці з YouTube через коментарів до дитячих роликам
Опубликованно 01.12.2017 01:13
Найбільші світові компанії, серед яких Mars, Deutsche Bank, Sky, HP, Lidl і Adidas, почали відмовлятися від реклами в YouTube і Google з-за скандалу з дитячими відеороликами. Не зупинила їх навіть можливість підзаробити у «чорну п'ятницю».
Найбільші світові компанії, серед яких Mars, Deutsche Bank, Sky, HP, Lidl і Adidas, почали відмовлятися від реклами в YouTube і Google з-за скандалу з дитячими відеороликами. Не зупинила їх навіть можливість підзаробити у «чорну п'ятницю». Що трапилося
Всю заворушку почали журналісти агентства BBC і газети The Times, які помітили збої в системі модерації коментарів YouTube. Під досить безневинними дитячими роликами педофіли писали непристойні, вульгарні і нецензурні коментарі. Однак відеохостинг ніяк не реагував на скарги на ці коментарі.
В YouTube пояснили цю неприємну ситуацію технічним збоєм. Адміністратори не отримували текст і посилання, на яку скаржилися користувачі, в результаті чого коментарі тривалий час не видалялися. Хто відмовився
У роликах, під якими і з'являлися такі коментарі, показували рекламу Mars, Deutsche Bank, Sky, HP, Lidl, Adidas та інших компаній. Рекламодавці обурені цим і відмовляються від співпраці з відеохостингом.
«Ми ставимося до цього питання дуже серйозно. Наша рекламна кампанія на YouTube була зупинена, як тільки нам стало відомо про це», — заявили в Deutsche Bank. «Ми не повернемося на YouTube, поки не отримаємо відповідних гарантій», — підкреслили представники Mars. Як боротимуться
В YouTube обіцяють докласти максимальні зусилля, щоб таких коментарів не з'являлося під дитячими роликами. «За рік ми витратили безліч зусиль, щоб наш сервіс став безпечним для розміщення реклами. Ми будемо продовжувати удосконалюватися», — говорять в компанії.
Джерело: The Guardian
Категория: Hi-Tech