З квітня на YouTube зникне оверлейна реклама у відео
Опубликованно 11.03.2023 16:24
Aдміністрaція YouTube oгoлoсилa прo відключeння oвeрлeйнoї рeклaми в сeрвісі. Бaнeри, які відoбрaжaються внизу відео під отрезок времени перегляду на настільному компутер’ютері більше не будуть з’являтися.
«Починаючи з 6 квітня 2023 року для YouTube більше не відображатиметься оверлейна публикация, щоб допомогти глядачам покращити враження та перемикнути увагу бери більш ефективні формати реклами нате настільних та мобільних пристроях. Оверлеї — це застарілий размер реклами, який показується лише сверху настільних комп’ютерах та заважає глядачам. Ми очікуємо, що вплив получи більшість авторів [контенту] если обмеженим, оскільки взаємодія з рекламою переміститься получи інші формати» — пишуть у блозі компанії.
Раніше в березні керівництво компанії опублікувало деякі плани бери наступний рік. Вони включають позарекламне збільшення доходів самого YouTube та творців відео. Можлива додаткова монетизація передплат, додаткові покупки та інші платні послуги.
Категория: Hi-Tech