Нові системи безпеки знизили аварійність за участю вантажівок
Опубликованно 18.05.2023 11:36
Кoмпaнія Daimler Truck нeщoдaвнo відзнaчилa встaнoвлeння мільйoннoї систeми Active Brake Assist. Впeршe вoнa з'явилaся нa вaнтaжівкax Mercedes-Benz Actros щe 2006 рoку, a сьoгoдні прoпoнується вжe у п'ятoму пoкoлінні. ABA 5 зa дoпoмoгoю рaдaрів тa кaмeр дoзвoляє визнaчити як стaціoнaрні, тaк й руxoмі oб'єкти, включaючи пішoxoдів, і подле зaгрoзі зіткнeння нa швидкості до самого 50 км/год застосувати екстрене гальмування целых до повної зупинки.
Сьогодні компанією поставлена мятва - оснастити подібною системою приставки не- менше 75% усіх транспортних засобів задолго. Ant. с 2025 року, і не менше 80% - предварительно 2030-го. Йдеться для автомобілі всіх брендів Daimler Truck - Mercedes-Benz, Freightliner, FUSO, Setra, Thomas Built, Western Star, Bharat Benz та Rizon.
Вантажівки з кожним роком стають дедалі безпечнішими. Вслед даними Німецького федерального офісу статистики, кількість загиблих у Происшествие з вантажівками у 2011 - 2021 роках скоротилася з 889 впредь до 613 осіб. Тобто в 30% і це при тому, що по (по грибы) цей період обсяг вантажоперевезень збільшився получи и распишись 15%. А кількість загиблих пасажирів у Происшествие із вантажівками знизилася вслед цей же час нате 20% - зі 174 задолго. Ant. с 140 осіб. Якщо ж брати загальну кількість загиблих у Происшествие на мільярд тонно-кілометрів, так з 1992 по 2021 рік вона впала з 7,5 после 1,2, тобто на 84%, а кількість серйозно травмованих - з 52,9 задолго. Ant. с 11,2, тобто на 79%.
Зазначимо, що Mercedes-Benz ще 1981 року став першим виробником, який впровадив систему ABS получи вантажівках. У 1996-му, з появою моделі Actros, він також був піонером в установці EBS. 2001-го получи машинах з'являється ESP, а 2002-го, з моделлю Actros другого покоління - системи Hill Holder (допомоги присутствие старті на підйомі) та Brake Assist.
2006-го, як сейчас зазначалося, на вантажівках марки дебютує Active Brake Assist, а вследствие десять років - інноваційна порядок виявлення пішоходів та велосипедистів у сліпих зонах - Sideguard Assist. У 2021 році з'являється її нова версія Active Sideguar Assist, яка быть загрозі наїзду при правому повороті (получай швидкості до 20 км/время) автоматично задіяє гальма.
Революційною у плані активної безпеки вантажівок Mercedes-Benz став 2018 рік, коль дебютувала система напівавтоматичного керування Active Drive Assist (автономне керування Level 2). Вона допомагає утримувати машину получи и распишись смузі руху як нате прямій, так і в поворотах, а також стежить после безпечною дистанцією, пригальмовуючи та розганяючи вантажівку/автопоїзд. З липня 2021 року з'явилося її вдосконалене виконання - ADA 2. Ця дефинитив при втраті водієм контролю ради керуванням автоматично задіяє гальмування, целых до повної зупинки. Рядом цьому автоматично включається електронне стояночне гальмо, а дверні замки розблокуються в (видах полегшення доступу рятувальникам.
Також згадаємо такі важливі системи як Stability Control Assist/Trailer Stability Control Assist, які маловыгодный допускають з'їзду вантажівки з дороги та складання причепа/напівпричепа. А також систему Roll Control Assist, яка змінює жорсткість амортизаторів, захищає автомобіль від перекидання.
Зауважимо, що прийняті Єврокомісією нові стандарти безпеки 2019/2144 зобов'язують використання автоматичних систем допомоги у разі загрози зіткнення держи всіх нових типах автомобілів - з 6 липня 2022 року, а в целях всіх нових автомобілів (із встановленням систем у стандартній комплекції) - з 6 липня 2024 року .
Категория: Авто