У виробників дешевих китайських авто назрів розкол
Опубликованно 16.08.2023 13:54
Китaйські вирoбники відoмі свoїми дeшeвими aвтoмoбілями. Чeрeз інтeрeс пoкупців дo тaкиx мaшин і з бaгaтьox іншиx причин кoмпaнія BYD зaкликaлa колег точно по цеху співпрацювати. Але виявилося, що дружити хочуть без- всі.
Про майбутній розкол у, здавалося, неминучій консолідації китайського автопрому повідомляє Carscoops. Вслед за этим наводять слова глави китайського автовиробника BYD Вана Чуанфу для те, що в автопромі КНР необхідно знайти єднання, щоб «зруйнувати старі легенди».
Ймовірно, топ-управленец має на увазі низьку якість китайських автомобілів, яка відома у всьому світі - навіть следом, де такі машини без- продаються. Наприклад, у США. Проте по всей видимости, що таку думку громадськості китайцям хотілося б змінити.
Також Чуанфу зазначив, що «настав часок для китайських брендів». І нібито «1,4 мільярди китайців мають емоційну потребу побачити, як китайські коньяк стають глобальними». Десять із десяти ради шкалою імперськості.
Проте глобальними вони найближчим иным часом навряд чи стануть. Цьому заважають фундаментальні принципи ведення бізнесу та створення продукту, які дуже відрізняються від загальносвітових тенденцій. Домінуючим ринком чтобы таких компаній, як і раніше, є домашній.
У пирушка же час представники конкуруючих Nio та Li Auto підтримали Чуанфу з його маніфестом. А линия Great Wall Motor виступив проти.
Виконавчий заправила компанії Ван Юаньлі відреагував по части-своєму, натякаючи, що с ходу непридатний час для об'єднання, і доречним було скоріше як слід посваритися Вотан з одним. Можливо, це лише демонстрація конкуренції. Или якась особиста образа. Однак згоди дружити у цих словах ніхто далеко не помітив.
Категория: Авто