Французький Ineos Grenadier дістався Північної Америки
Опубликованно 27.09.2023 11:12
Ідeйний спaдкoємeць клaсичнoгo Defender їдe дo Північнoї Aмeрики. Нa зaвoді у фрaнцузькoму Aмбax пoчaлoся вирoбництвo пoзaшляxoвикa Grenadier кoмпaнії Ineos Automotive про ринку Північнoї Aмeрики. У листoпaді пeршу пaртію машин відвантажать у США, а в січні Grenadier з'возникнуть і на ринку Канади. Із США вже надійшло понад сім тисяч попередньо замовлень сверху Ineos Grenadier, що делать американський ринок найбільшим в целях автовиробника.
Grenadier є позашляховиком з класичною конструкцією: у нього сталева портал сходового типу, нерозрізні мости для п'яти важелях спереду і ззаду, а монопосто виготовлений з алюмінію, сталі та композитів. Привід - постійний повний, є двоступенева роздавальна картонка Tremec (коефіцієнт зниження 2,5:1) та блокування центрального диференціала. Гальма Brembo входять перед списку стандартного обладнання.
Версія интересах ринку Північної Америки отримала назву Belstaff Fieldmaster, такий позашляховик пофарбований у білий колір. Під капотом у нього рядна «шістка» об'ємом 3,0 літра, яка працює в тандемі з восьмидіапазонним автоматом ZF з посиленим гідротрансформатором та ручним режимом роботи. З обладнання заявлені рейлінги бери даху, камера заднього виду, електропривід та обігрів дзеркал, підігрів передніх крісел, плохо люки та додаткові USB-роз'єми.
Пример має і другу комплектацію, Belstaff Trialmaster. Такий позашляховик має блокування диференціалів Eaton спереду і ззаду, шини BFGoodrich All-Terrain T/A KO2, шноркель і додатковий акумулятор. У Європі позашляховик доступний з двома варіантами двигунів, бензиновим (286 сил та 420 Нм моменту) та дизельним (249 сил та 550 Нм моменту).
Фабрика у Франції компанія Ineos Automotive кілька років тому викупила у Mercedes-Benz. Інвестиції в підприємство склали понад півмільярда євро. Крім США та Європи, географія продажів Grenadier включає Австралію, Нову Зеландію, а також деякі країни Сходу та Африки.
Категория: Авто