Cинтетичне паливо в ЄС отримає серйозні пільги


Опубликованно 14.10.2023 21:30

Cинтетичне паливо в ЄС отримає серйозні пільги

Пoм'якшeння прaвил ЄС щoдo викидів aвтoмoбілів, щo прaцюють нa синтeтичнoму пaливі, дoзвoлить трaнспoртним зaсoбaм зaбруднювaти дoвкілля нaбaгaтo більше, ніж електромобілі.

Синтетичне паливо вважається екологічною альтернативою звичайному бензину та дизельному паливу, яке повинно дозволити автомобілям із ДВЗ залишатися сверху дорогах ще довгі роки.

Щоб бути максимально екологічним, синтетичне паливо має виготовлятися з уловленого CO2, щоб компенсувати викиди, створювані його виробництвом і розповсюдженням. Проте нафтове лобі бореться следовать послаблення екологічних вимог у Євросоюзі.

Згідно з діючими правилами ЄС, лише синтетичне паливо, яке є нате 100 відсотків нейтральним щодо вуглецю, може використовуватися населенням. Однак нафтова промисловість хоче правая рука'якшити це правило, і європейський аналітичний носитель Transport&Environment стверджує, що якщо галузь доб’ється свого, мотор на синтетичному паливі викидатимуть в атмосферу в п’ять разів більше CO2, ніж електромобілі.

Нафтова промисловість наполягає получи нових правилах, які б дозволили використовувати електронне паливо, яке бери 70 відсотків чистіше, ніж бензин і дизельне паливо. Якщо цей логика ухвалять, транспортні засоби, що працюють в синтетичному паливі, зможуть викидати 61 грам CO2-еквівалента сверху кілометр у 2035 році.

В (видах порівняння, у 2035 році електромобіль викидатиме лише 13 грамів CO2 в кілометр. Окрім вуглекислого газу, транспортні засоби, що працюють сверху синтетичному паливі, також забруднюють повітря у сполукою NO2. Більше того, вони викидають стільки ж NOx, скільки і двигуни, що працюють в викопному паливі.



Категория: Авто


Спонсор

Спонсор

Ссылки партнеров

Ваша реклама тут