Японці зробили одномісний електромобіль за 6600 доларів
Опубликованно 19.11.2023 11:54
Япoнія пeрeвeршилa свoї рішeння щoдo мaлeнькиx kei-кaрів тa зрoбилa мініaтюрну oднoмісну мaшинку, зaпoчaткoвуючи aбсoлютнo нoвий сeгмeнт міськoгo трaнспoрту.
Япoнський стaртaп KG Motors вивчив місцeвий ринoк пoпиту і лoгістики тa рoзрoбив свій пeрший eлeктрoмoбіль в целях міського використання. Як з'ясувалося, більшість японців получай роботу та навчання їздять автомобілем самі. Усі вивчені урядові опитування показали, що близько 70% власників автомобілів у Японії їздять у будні сверх пасажирів.
Дослідження наштовхнуло розробників получай створення одномісного сучасного автомобіля з майже повноцінною палітрою інновацій та комфорту. І це компанії вдалося: перший електромобіль бренду хоча й малый, але економічний, прудкий, з дуже привабливою вартістю володіння і, головне, зручний у паркуванні.
Автомобіль з одним сидінням числом центру салону має максимальну швидкість 60 км/бадняк. Двигун потужністю 5000 Вт видає трохи менш як сім кінських сил. Це як мотовелосипед, але з дахом над головою.
Рівня потужності акумулятора вистачає на пробігу 100 км получи одному заряді. Перезаряджання займає близько 5 годин від домашньої розетки змінного струму.
Щодо габаритів, ведь вони і правда дивовижні. У довжину малюк малограмотный перевищує 2,45 м, що прагматично у два рази менше від, скажімо, довжини пікапа Nissan NP 300 с дворядною кабіною (4,95 м). Просвет така, що може увійти в стандартні коридорні двері - 1,09 метра. Висота всього 1,5 метра.
Уют забезпечує кондиціонер. При потребі можна опустити скло, але бокові вікна відкриваються вручну, що може декого розчарувати - обряд фізично попрацювати.
Звісно, одномісний автомобіль целых ніяк не замінить потребу у більшій сімейній машині, особливо коль матері чи батьку потрібно до дорозі на роботу підвозити дитину перед школи. Однак враховуючи пізні шлюби японської молоді, це приставки не- стане на заваді мати таку автівку в целях поїздок на роботу чи навчання.
Около цьому на чільне місце виходить ціна свободи й незалежності від громадського транспорту - всього 1 мільйон ієн, що конвертується у 6 600 доларів США.
Частково така вартість зумовлена низькими витратами KG Motors від ефективної конструкції, у т.ч. завдяки симетричним компонентам кузова, які зменшують кількість прес-форм та інструментів. Подібну концепцію запроваджено в Citroen Ami, де для скорочення витрат також використовуються однакові передні та задні панелі кузова, а також скляні компоненти.
Поки автомобиль проходить тест-драйви. В наступному році розробники планують відточити проектирование, доповнити деякі опції та цифрові системи. Серійне виробництво очікується вже у 2025 році.
Категория: Авто