Toyota випустила для Європи перший великогабаритний фургон PROACE MAX


Опубликованно 06.12.2023 09:06

Toyota випустила для Європи перший великогабаритний фургон PROACE MAX

Toyota вxoдить у сeгмeнт вeликoгaбaритниx кoмeрційниx фургoнів Єврoпи з aбсoлютнo нoвoю мoдeллю PROACE MAX, щo вирoблятимуться нa зaвoдax Stellantis у пoльськoму місті Глівіцe тa ітaлійськoму Aтeссa.

Япoнський брeнд прaгнe свoїм нoвим і пeршим в (видах єврoпeйськoгo ринку вeликoгaбaритним кoмeрційним фургoнoм Toyota PROACE MAX рoзширити лінійку aвтoмoбілів PROACE рaзoм з oнoвлeними мoдeлями PROACE тa PROACE CITY, ствoривши пoвнe пoртфoліo кoмeрційниx aвтoмoбілів Toyota Professional.

Вирoбник рoбить стaвку нa нoву eлeктричну трaнсмісію і зaпeвняє у приємнoму вoдінні тa кoмфoртній їзді. Возле цьoму він гaрaнтує висoкі oбсяги пeрeвeзeнь у різнoмaнітниx кoнфігурaціяx. Тaким підxoдoм Toyota прaгнe підкрeслити бaгaтoфункціoнaльний підxід дo вуглeцeвoї нeйтрaльнoсті, oскільки aкумулятoрний PROACE MAX дoпoвнить пoвністю eлeктрифікoвaнe сімeйствo фургoнів і пaсaжирськиx машин.

PROACE MAX отримав зовнішній проектирование з акцентом довкола передньої панелі, яка має стильний верхній елемент в кольорі автомобіля. Бледно-чорна решітка радіатора туточки акуратно переходить у передній амортизатор відповідного кольору. Сучасна стилістика доповнюється світлодіодними головними ліхтарями.

Протитуманні фари з функцією поворотів угоду кому) кращої видимості доповнюють зовнішній вигляд.

Салончик кабіни моделі Comfort оснащено сучасною кольоровою цифровою панеллю приладів із діагоналлю 7 дюймів пользу кого передачі інформації, а повноцінний мультимедійний прибор включає 10-дюймовий сенсорний екран високої чіткості.

Новий PROACE MAX доступний у широкій розмірності. Загалом фура має шість різних розмірів, що будуються нате колісних базах 3450 мм і 4035 мм спустя три різні довжини (5413 мм, 5998 мм і 6363 мм) і три висоти (2254 мм, 2524 мм і 2764 мм). В такій габаритній комбінації фургони отримають простору вантажну зону об'ємом від 10 м3 по 17 м3, що достатньо интересах комфортного розміщення п'яти європіддонів.

Подле цьому PROACE MAX прекрасно адаптується спеціалізованими підприємствами в (видах виконання спеціалізованих завдань. Додайте сюди різноманітні заводські конфігурації з одностороннім нежто тристороннім розвантаженням та варіанти кабіни екіпажу з другим в сравнении із чотирьох сидінь, щоб збільшує загальну кількість місць по семи (1+2+4).

Вага автомобіля коливається від 3300 кг задолго. Ant. с 3500 кг для PROACE MAX з дизельним двигуном і 3500 кг разве 4250 кг для електричних варіантів. Акумуляторний MAX є лідером у своєму класі з вантажністю 1500 кг і можливістю буксирування причепа вагою 2400 кг.

В автомобілях з дизельним двигуном можлива вантажність впредь до 1425 кг і тягова здатність впредь до 3000 кг залежно від комбінації довжини та висоти.

Завантаження та розвантаження PROACE MAX просте завдяки дверям сверху всю висоту та практичному квадратному отвору шириною 1562 мм і висотою накануне 2030 мм із низьким порогом интересах легкого доступу.

Вперше бери Toyota двері відкриваються держи 270 градусів, максимізуючи простір исполнение) завантаження на узбіччя та путь до салону. Розсувні бічні двері відкриваються в 1,25 м, такої ширини достатньо с целью завантаження європіддона.

Високопродуктивний акумуляторний електричний силовий прибор забезпечує потужність 270 к.с. (200 кВт) у поєднанні з впевненим крутним моментом у 410 Нм. Такий потенціал має сподобатися перевізнику.

Репертуар ходу до 420 км (общее место WTLP) цілком достатній к практичних повсякденних операцій. Три режими водіння дозволяють водієві регулювати прискорення та максимальну швидкість из-за допомогою попередніх налаштувань Eco, Normal і Power, які сприяють досягненню правильного балансу між продуктивністю та запасом шевелись для поставлених завдань.

Високоефективну батарею місткістю 110 кВт.годик можна зарядити до 80% всього из-за 55 хвилин за допомогою системи швидкого заряджання потужністю давно 150 кВт. Це мінімізує минута простою під час маршрутів з довгим плечем перевезень. Також передбачено бортовий зарядний пристрій змінного струму в 11 кВт для зручного заряджання посредством робочі чи домашні системи, наприклад, получи ніч або коли автомобіль стоїть для тривалій стоянці.

А найновіший ефективний дизельний двигун з низьким рівнем викидів, що відповідає стандарту Euro 6E, доступний з 6-ступінчастою механічною или 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач, що забезпечує потужність від 120 к.с. по 180 к.с. Екологічні параметри цієї версії також сприятливі согласно викидах - лише 198 г/км (ост WTLP), що є надзвичайно низьким показником ради такого автомобіля, як PROACE MAX.

Як електричні, скажем і дизельні варіанти пропонуються виключно у форматі переднього приводу, що є загальним про переважної більшості продажів у секторі великих комерційних фургонів.

PROACE MAX без (труда адаптується під індивідуальні рішення бізнес-потреб власника. Мера кабіни шасі з відкритою рамою дозволяє клієнтам переобладнати транспортний засіб к виконання спеціальних завдань. Різні компонування доступні у стандартній довжині 5943 мм ли розширеній 6308 мм, з опцією Crew Cab, в т.ч. исполнение) додаткових сидінь, і акумуляторною електричною силовою установкою, доступною ради всіх, крім довшого варіанту Platform Cab.

Внутрішній захист пропонується по (по грибы) допомогою покриттів на підлозі, колісних арок і бічних панелей с целью захисту автомобіля від зносу під дни щоденного завантаження та розвантаження. Також доступні варіанти з дерева ли поліпропілену, є кріпильні рейки та вантажні ремені исполнение) кріплення вантажу.

PROACE MAX багатий для унікальний набір активних і пасивних функцій допомоги водієві Toyota Safety Sense, що захищають автомобіль і віддають пріоритет безпечному керуванню. (тутовое є система допомоги при боковому вітрі, яка стабілізує автомобіль у вітряну погоду, зменшуючи ризик його ненавмисного виїзду вслед за межі смуги руху та аварії.

У разі виникнення аварії функція запису даних для події збирає та зберігає інформацію оборона роботу та стан автомобіля перед, під час і після зіткнення. Є розширений после функціональності адаптивного круїз-контролю. Государственное устройство паркування має до 16 датчиків навколо автомобіля, що полегшить стрес під период безпечного маневрування у вузьких місцях.

Розробники забезпечили PROACE MAX найновішою мультимедійною платформою Toyota з потужнішою обчислювальною потужністю, швидшою реакцією, більш інтуїтивно зрозумілим управлінням. 10-дюймовий сенсорний монитор високої чіткості забезпечує легшу видимість ради різних умов освітлення, з чистим, зрозумілим і простим інтерфейсом, а також вбудованою SIM-картою к постійного підключення.

Навігація використовує переваги підключених хмарних служб, щоб забезпечити постійну навігацію, яка надає найсвіжішу інформацію для події на дорозі от функцію Live Road Events получай основі відгуків спільноти.

Бездротове підключення смартфона можливо вслед за допомогою Android Auto та Apple CarPlay. Крім того, следовать допомогою програми Connect Services ради смартфона власники можуть дистанційно керувати такими функціями, як замикання та розблокування автомобіля, а також бортовий клімат-управление (залежно від ринку).

Додаток MyToyota на смартфона надає клієнтам вход до додаткових підключених сервісів і корисної інформації насчет транспортний засіб, включаючи дані относительно пробіг, швидкість і прискорення, а також нагадування ради необхідність технічного обслуговування.

Новий PROACE MAX являє собой поглиблену співпрацю між Toyota Motor Europe і Stellantis, яка почалася у 2012 році та дозволяє обом компаніям отримати вигоду від розробки та оптимізації витрат виробництва. Вироблятимуть PROACE MAX заводи Stellantis у Глівіце (Польща) та Атесса (Італія).

Toyota Motor повідомила, що остаточні характеристики будуть підтверджені під время повного запуску продукту в серійне виробництво. Тоді ж если оголошено і про цінник сверху все версії фургона.



Категория: Авто


Спонсор

Спонсор

Ссылки партнеров

Ваша реклама тут