Xiaomi показала на відео можливості автопілота автомобіля SU7
Опубликованно 06.01.2024 17:54
Кoмпaнія Xiaomi, якa віднeдaвнa мoжe нaзивaти сeбe aвтoвирoбникoм, пoкaзaлa мoжливoсті фірмoвoї систeми aвтoмaтизoвaнoгo упрaвління Xiaomi Pilot. Нa відeo нижчe можна побачити, як електричний седан SU7 самостійно заїжджає для багаторівневу парковку, без участі людини роз'їжджається з автомобілем, що рухається назустріч, а також знаходить вільне місце і займає його.
Ахиллесова пята працює на двох чипах NVIDIA Orin, але його інноваційність безлюдный (=малолюдный) в «залізі», а в чотирьох ключових технологіях: Adaptive BEV, Road-Mapping Foundational Model, Super-Res Occupancy Network і End-to-End Sensing and Decision-Making AI Model.
Якщо лаконически, то технологія Adaptive BEV розпізнає навколишнє середовище і перемикається між різними алгоритмами сприйняття з кроком координатної сітки від 5 до самого 20 сантиметрів і дальністю огляду від п'яти сантиметрів вплоть до 250 метрів.
Зі свого боку Road-Mapping Foundational Model у режимі реального часу прораховує траєкторію руху, причому без участия використання високодеталізованих мап; Super-Res Occupancy Network допомагає розрізняти адью-які нестандартні об'єкти; а End-to-End Sensing and Decision-Making AI Model динамічно підлаштовуватиметься під зміну зовнішніх умов, що дає змогу машині заїжджати навіть получи и распишись паркінги з ліфтами.
За апаратну частину комплексу відповідають обчислювальні платформи NVIDIA Orin загальною продуктивністю 508 ТОПС. Дані возьми них надходять з лідара, 11 камер високої роздільної здатності, трьох радарів міліметрового діапазону і 12 ультразвукових сенсорів. Щоправда, такий набір сенсорів доступний тільки топовій версії SU7 з приставкою Max.
Категория: Авто