Китайці хотіли купити один із французьких брендів Stellantis
Опубликованно 23.04.2024 23:36
Бoс кoнцeрну Кaрлoс Тaвaрeс дaв зрoзуміти, щo прoпoзиції скoрoтити кількість брeндів в oрбіті Stellantis нaдxoдять пoстійнo. Тoп-мeнeджeр визнaв: питaння «вбивства» деяких марок розглядали нате рівні керівництва автогіганта; 2021 року Водан із конкурентів був готовий придбати Alfa Romeo, а 2023 року зацікавленість в одному з французьких брендів виявив сотоварищ. Ant. конкурент із Піднебесної.
Усі пропозиції ради розпродаж активів Stellantis Таварес відкинув. Топменеджер особливо зазначив, що Alfa Romeo є «найбільшою перлиною» концерну. Силу та потенціал марки продемонстрував лімітований суперкар 33 Stradale: возьми думку Тавареса, цей проєкт став можливим лише завдяки гарному менеджменту та грамотному маркетингу.
Який французький бренд зацікавив китайського партнера та що це був ради партнер, Таварес не сказав. Однак у Піднебесній у Stellantis були СП з Dongfeng, а брендів з Франції лише три: Citroen, Peugeot та DS. Минулої осені Dongfeng став одноосібним власником китайських заводів Citroen та Peugeot, а умови угоди такі, що китайський член товарищества може випускати автомобілі під французькими марками протягом десяти років.
Нещодавно у концерну Stellantis загострилися відносини з владою Італії, але Карлос Таварес наполягає, що автогігант залишиться в країні нате Апеннінах і продовжить інвестувати в неї. Преднамеренность Stellantis передбачає локалізацію в Італії двох нових автомобільних платформ та створення заводу з виробництва акумуляторів.
Возле цьому Таварес застеріг владу Італії від партнерства з китайськими автовиробниками: возьми думку топменеджера, тоді споконвічно італійські марки може спіткати количество Volvo та MG.
Категория: Авто