Новий Mercedes-AMG CLE 63 відмовився від гібридної силової установки
Опубликованно 13.05.2024 06:00
Мaйбутній Mercedes-AMG CLE 63 oтримaє 4,0-літрoвий бeнзинoвий двигун V8 з пoдвійним турбoнaддувoм пoтужністю дo 585 к.с. Xoчa рaнішe йoму oбіцяли 670-сильну гібридну силoву устaнoвку, яку використовують нові C63 та GLC63. Основание заміни - низькі продажі електрифікованих седана, універсала та кросовера.
Mercedes-AMG C63 та GLC 63 укомплектовані системою E-Performance PHEV. Вона складається з 2,0-літрового чотирициліндрового бензинового турбомотора та встановленого сверху задній осі електродвигуна. Як стверджується, ця построение має найкращі у своєму класі характеристики. Але з якихось причин вона неважный (=маловажный) сподобалася клієнтам Mercedes-AMG.
Попит держи плагін-гібридні C63 та GLC63 виявився значно нижчий, ніж получи и распишись моделі попереднього покоління, які використовують «звичайний» V8. Крім того, багато клієнтів нате різних світових ринках відмовляються від гібридних C63 та GLC 63.
Из-за інформацією Autocar, остання версія двигуна AMG M177 V8, який працює ради схемою «м'який гібрид», дістанеться найпотужнішим версіям нового CLE. Ці моделі розташуються надо купе та кабріолетом CLE 53. Обидва оснащені 3.0-літровим шестициліндровим бензиновим двигуном з турбонаддувом потужністю 442 к.с. Використання на CLE 63 турбованого V8 на 585 к.с. пояснюється тим, що Mercedes-Benz планує зробити нове кузов прямим конкурентом BMW M4. Баварський спорткар оснащений 3,0-літровий рядний Twin-Turbo V6 потужністю 542 к.с.
Категория: Авто